Tira äter nudlar

Jag var inte i skolan idag. Hade bara en lektion och den var på morgonen, jag kom helt enkelt inte upp. Idag har varit en helt chilldag. Jag har varit ute med Tira lite, mest suttit vid datorn och sorterat bilder och musik.
Jag sorterade även vinterskor för några minuter sedan och hittade ett par skor som jag köpte förra året. Kmr ni ihåg när jag var ute och letade skor? De är iaf de! De är skithöga, lite pain att gå i men de är snygga och varma! Awesomness!



Utav alla dessa skor är ett par mina...


Jag köpte äckel-nudlar från "Coop", man får det man betalar för... Iaf jag kunde inte äta de, så jag ställde ner på till Tira bara för att se om hon skulle äta de. Och det gjorde hon! Hahaha, asså hon äter allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback