Spontan-bowling

Okej, idag var skolan heelt chill. Hade bara engelska. Skulle egentligen ha ensemble också, men Mike var inte där. Efter skolan så bjöd Josefin med mig, Alva, Ronja, Josephine, Linnea och Sandra på bowling (lr hennes pappa, typish ^.^). Fett kul iaf, jag hade sääämst poäng för jag kan inte bowla. Men det var ju kul!


Jag och Alva drog till H&M sen och jag köpte lösögonfransar till festen.


Jag och Alma har suttit i två timmar med mitt hår också. Nu har jag som nytt hår. Alltså det blev ju över från det håret jag köpte. Hälften blev över så nu har jag fixat så att jag har det nya håret på de gamla clipsen (y). En nackdel är att håret är ljusare än det jag har på huvvet. Asså samma problem som i början. Jag pallar verkligen inte färga hårförlängningen, för det sliter som in i helvete. Så jag kanske ska färga mitt egna hår ljusare. Men det blir efter festen. Lokalen är mörk så ingen kmr se skillnaden hoppas jag.

Den här effekten hopas jag på.


Imorgon ska jag upp tidigt! Klockan fem, för jag e hurtig. Jag, Alva och Linnéa ska på yoga klockan sju, hurt hurt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback