Inget farligt, inget ovanligt bara ett rent jävla helvete!

Tjoho! Jag har ingen gitarr och ingen kör idag. Helt chill alltså! Enda gången på denna vecka som jag kan säga att dagen är helt chill.
Fyfan nu ska jag summera lite. I fredags så kom jag hem och sov. Typ hela dagen, jag åt inget drack inget, bara sov.
lördagen så vaknade jag extra tidigt för att fixa inför festen. Mina nära och kära vet hur jag blir när jag ska planera nått. Rätt borta och koncenterar mig bara på det jag ska göra. Inget annat existerar och allt ska vara så perfekt som möjligt. Runt sju var jag och Samina i lokalen. Allt var väl helt ok, men jag kom på att jag inte ätit på hela dagen. Asså inte alls, jag hade helt glömt bort det. Så under festens gång var jag ganska borta om vi säger så.
söndagen städade vi lokalen, tack för hjälpen Berri och Ella <3. Asså jag drog dit runt tolv och sen kom jag hem klockan sju. Jag var tvungen att dra dit igen för att städa ännu mer, då följde Ella med. Så jag var hemma, sätter mig ner vid datorn och märker att jag inte ätit den dagen heller.
Igår så var jag i skolan typ på engelskan och franskan... Asså igår var heeeeelt sjuk för mig. Jag var typ full, men jag var inte det. Asså rent mentalt så var jag borta. Jag sa centimeter till kilometer. Jag kallade Tira för Tina. Jag hörde vad alla omkring mig sa men jag lyssnade inte. Asså fattar ni? Heelt borta. Jag e skitstressad, för jag har inte ätit normalt och inte sovit normalt de fyra senaste dagarna. Och en massa prov och inlämningar väller in och jag ba shiiiittt!!!!
Idag kom jag ju hem, satte mig vid datorn och ba andades ut för första gången. För jag fattar. Jag fattar vad det är med mig. Jag fattar vrf jag inte ätit, vrf jag inte sovit, vrf jag säger konstiga saker, vrf jag betett mig som jag gjort. Ladies and gentlemen; PMS! Inget farligt, inget ovanligt bara ett rent jävla helvete!
Jag är inte den som ba; men shit nu sprider vi en massa disgusting fakta, nu är vi så öppna som möjligt. Men jag måste bara skriva det här. För att få det förklarat för mina kompisar och för att komma ihåg att det vart så här. För jag brukar inte ha det så här förjävligt, men nu är det bara hemskt. Jag känner att jag e inne i en helt annan värld. Typ som om jag går runt och är hög. Låter kul, men det är inte det just nu. Kanske sen...

Nu ska jag iaf dra till pizzerian och köpe en fet pizza, för det förtjänar jag. Så duktigt som jag diagnostiserat mig! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback