Vecka 43

Jag har fullt upp nästa vecka med. Asså helt galet. Nu är det inte bara skolan heller, utan typ allt. Vardagen blir uppbokat. Totalt. Det viktigaste är att jag inte flippar, lr får typ magsår... Gör ont, har vi läst. Jag kmr att uppdatera bloggen. Det kmr bli inlägg, men färre. Tyvärr, prioritering!
  • Måndag, skulle boxas men kan inte för att jag har prov nästa dag, så det blir att plugga. Klockan 18.00 ska jag på ett möta på UNF med Alva.
  • Tisdag, Geografiprov, svenskinlämning, gitarr(18.00) och konsert(19.00) som Alex sjunger i. Ska egentligen på kör men känner att jag går på konsert hellre, kmr ändå inte hinna lära mig nått nytt innan höstlovet.
  • Onsdag, naturkunskapsglosor. 13.00 middag med morsan och Alma på stan. 18.00 tandläkare. 21.00 Paranormal Activity 2 på bio med Alva och Lotta, kmr ta med mig kudde och kissa på mig.
  • Torsdag, muntliga uppgifter på svenskan. Jogga med Ella (18.00).
  • Fredag, kunna skiiitmånga glosor på franska. 17.00 till Aisha och låna snygga kläder bara för att. Vi ska umgås också... -.-' <3
  • Lördag, 16.00 Halloweenfest med(?) UNF, pynta och sånt (y).
  • Söndag, den enda "lediga dagen" på hela veckan. Drar antagligen till Friskis och gymmar av mig.
Ska jag kanske komma ihåg att äta också? Hah!
Så, asså missförstå mig inte. Jag tkr att allt detta är kul, jag har själv valt det mesta. Men det är mkt!

Alva och Niki vill att några i klassen ska söka till Idol 2011. Så vi kör på det. Jag ska slå igenom. Jag ska bli känd och leva på fester. Jag kmr få pengar för att gå på fester. Jag kmr få betalt för att sjunga. Alla kmr älska mig för jag är snäll också. Jag kmr skänka pengar till barnen i Afrika (för det är ju ett land). Jag kmr att ha en snygg man, typ Brolle och vi kmr att ha sju barn. Vi kmr ha nannys också. Jag kmr ha kända vänner och snygga bilar. Inget Umeå här inte... *Hoppas att alla fattar ironin i detta, vrf skulle jag vill skänka bort mina pengar :S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback