Berri är inte organiserad

Gårdagskvällen spenderas alltså hemma hos Berri. För er som trodde att ert rum var stökigt så ska ni komma hem till min älskling Berivan Shwan. Jag älskar henne verkligen av hela mitt hjärta, för att hon är fin och söt och snäll och givmild. Men organiserad är hon inte.
Vill också nämna att jag har tillåtelse från henne att lägga upp dessa bilder.


Juste.


Annars så chillade vi mest och provade kläder. Men det går ju inte. Asså Berri är en jävla sticka -.-', de flesta vet hur hon ser ut, det värsta är att hon äter som ett jävla djur. Skräpmat och choklad lever hon på, typ. Btw, älskar henne.
Cherpa och hennes lillebror var där i början.



Berri och Cherpas favoritbok sedan 6:an


Jag kom i Berris leggins, efter 20 minuters arbete, men iaf! :D Tog ett tag att få av de också...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback