Igår var skitkul!

Igår var skitkul! Asså Paranormal Activity 2 var bra! Den var som första filmen, fast en tvåa liksom... Värd att se iaf! Nästa film på bio? - Saw 3D (y)

Efter filmen drog vi hem till mig, Lotta cyklade hem efter filmen för hon kände sig sjuk "/. Hemma var det brar mysigt, vi körde sanning och konsekvens, snackade pch myste bara! Runt 03.00 somna Alva, jag och Alex somna 04.00. Men det var det värt!
Jag gjorde frukost imorse, åt med Alex och Alva. Nu drog de till skolan, jag börjar 10.00. Nu ska jag städa lite och duscha. Så, där har ni min morgon (y).

Idag då, jag ska till skolan och ha engelska, svenska och ensemble. Sen drar jag hem och klockan 18.00 ska jag och Ella jogga lite (y). Jag tror att Berri kmr hit sen, lr att jag drar till henne, vi får se...

Imorgon är det sista dagen!!! Lr asså det är ju höstlov sen... Wiiieeee längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback