Halloweenbal med UNF

Så, nu e jag hemma. Så himla mysigt och kul det var idag. Skönt att kunna gå på riktiga fester och fortfarande vara nykter. Man har verkligen kul.
Iaf, jag kom dit runt elva. Jag och Alex var två utav de som hjälpte till med att fixa saker, typ dekoration. Klockan fyra kom alla och vi åt och hade det mysigt. Jag sjöng "Hallelujah" framför 60 pers, kul kul (y). Sen resten utav kvällen var det disko. Hur kul som helst!
Nu ska jag sova, nu ska jag fan sova på riktigt. Jag ska vakna riktigt jävla sent imorgon och bara sova ut helt enkelt.
Imorgon ska jag till Alva med Alex och sova där. Skitmysigt, vi ska kolla på filmer och sjunga och busa typ, haha jag är jättetrött!
Bilder från idag!
Jag och Alex blev misshandlade...


Asså vet ni hur mkt mat det var! SKitgott också, åt dock inte så mkt, för jag var nervös över att sjunga. Men mkt var det!


En video ifrån dansgolvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback