Norrland är status!

Det blir inget Östersund efter studenten. Jag satt och snacka med morsan idag och hon sa att jag måste vidareutbilda mig. Jag tänkte efter och det är ju sant. Asså riktigt sant och viktigt. Men det finns inga bra universitet i Östersund, finns det några alls..? Iaf, jag sa till morsan att jag INTE tänker vara kvar i Uppsala, ALDRIG! Inget jävla Sthlm heller för den delen. Då nämnde hon Umeå. Umeå, hmm... Det är fortfarande Norrland, ärligt talat mer Norrland än Östersund (a), mysigt väder, mysiga männsikor. Aa, vrf inte? Haha, jag har aldrig vart där, men jag kan bara tänka mig. Det är Norrland för i helvete! Jag har kollat lite på internet och allt verkar lockande.
Btw det här är inget kanske, lr om. Det här kmr hända! Jag vet att jag sa samma sak om Östersund, men jag var tvungen att tänka om, tänka längre upp ^.^. Jag kanske flyttar till Östersund senare, efter Umeå, för att jag tröttnat på det kalla vädret. Hahaha, vem vet? :)
Så ligger det till alltså. Jag hoppas på att jag flyttar dit direkt efter studenten, men om jag inte skulle få boende och plats så blir det ju år 2013 ^.^. Angående utbildning då. Jag funderar på antingen socionom lr arbetsterapeut, det lockar mest iaf. Jag kanske hinner ändra mig, angående utbildning INTE Umeå.


Btw, jag vet att jag stavat Norrland med stort "N", det är för att Norrland är status!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback