Francesco Kovacs

Kom nyss hem från en underbar dag i skolan. Den var kort dock.
Först var vi på en föreläsning i aulan, det var Francesco Kovacs som berättade om sin tid som fånge i Ryssland. Fy fan vad bra den där mannen är! Man kände hur alla blev tagna av hans historia. Man trodde att han läste från en bok och berättade om nått man kanske hittat på, sen kmr man på att detta faktiskt hänt denne man. Hemska, omänskliga saker. Men han är en jättebra talare och var verkligen sig själv hela tiden, skojade till och med ibland. Otroligt bra man, alla borde få lyssna på honom!


Sen var det lunch och min lilla pickalurv smög in med en ros :D, hon e så sööt! <3


Efter lunch är det gympa, alla sjöng för mig (<3) och sen lekte jag mest HAHAHAHA, jag mognar bara mer och mer med åren (y).

På morgonen så fick jag såklart en lapp på mitt skåp, liten tradition på Katte :).


Jag fick även lite presenter :), Lisa gav mig sudd och klubbor, såklart "Hello Kitty". Kul att få personliga presenter, tack Lisa <3


Ronjis gav mig 3 dumle :D <3


Alvisen gav mig precis det jag behöver! Svart klassikt nagellack! :) <3 <3


Jossan gav mig en chokladboll också, men jag åt upp den (a) HAHAHA :)

Mormor kom hit nyss och morsan kmr säkert när som helst, så inga presenter där inte. Inte än iaf ^.^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback