ÄNTLIGEN HAR JAG JEANS!!

Det blev som jag tänkt mig (y), förutom jackan. Jag hittade ingen, ingen för mig iaf. Jag hittade en skitfin röd jacka som passa in i min beskrivning perfekt! Men jag har redan en röd jag jacka och då får jag inte köpa den... Vi får se, mormor ska hjälpa mig övertala morsan, så jag kanske köper den ändå ^.^
Iaf, här är mina inköp;
Jeans, ÄNTLIGEN HAR JAG JEANS!! Asså jag har inte haft vanliga jeans på år... Vet inte vrf, har bara inte blivit av. 199 på Gina, fett värt!

De här skorna ville jag ha, de finns på Skopunkten för 350 spänn. Men de fanns inte i min strl! Så söta Aisha ringde precis när vi provade skor och sa att hon hade de skorna och att jag kunde få de för att jag fyllde år. Asså så sööt! Taaaack Aisha (a) <3


De här köpte jag dock, söta wannabe UGGs. 199 på skopunkten


Svart tights med lite lack ^.^. 199 på Cubus


Beige(a?) strumpbyxor från HM, 129 spänn.


Ett vitt basic linne från Gina


Söta "Hello Kitty"- strumpor, HM.


Ett vanligt läppglans, från HM.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback