Vrf har det snöat i Sthlm men inte här?

Jag var nyss ute med Tira, det är fan frost ute. Asså is, jag halkar. Jag var tvungen att gå på gräset för att inte ramla. För vi alla vet att jag skulle halka, och då skulle jag skratta, för det är kul när folk ramlar.
Jag kom på att jag glömt, kan man säga så(?), att lägga upp bilder på presenterna som jag fick, jag glömde fan t.o.m. berätta om de. Så vi säger så här, jag ska göra ett videoinlägg om de. Denna vecka, imorgon kanske blir svårt men då blir det på tisdag. Bra? (y)

Jag vill att det ska snöa. Vrf har det snöat i Sthlm men inte här? Jag vill ha den där hemska kylan, den där vita snön. Åhh, längtar. Måste visa några gamla bilder på mig själv, hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback