I'm back on track

Så jag är fortfarande hemma idag. Men jag känner att jag börjar bli ganska frisk. Jag ska ta en dusch och städa mitt rum bara för att se om jag blir en "ny" människa. Annars ska jag bara chilla resten utav dagen. Haha, I know: vad har du gjort de senaste 4 dagarna? Jo. Jag har varit sjuk och när man är sjuk så kan man inte chilla.
Jag skulle kanske till stan idag, men jag känner mig inte helt redo att gå ut bland folk på stan när jag fortfarande inte är säker på om jag kmr att "klara" mig. Haha, jag kommer inte att dö eller så, men som jag sagt förut. Så fort jag ställer mig upp och går så blir jag snurrig och till slut känner jag mig lite svimfärdig. Så vi väntar med satn tills imorgon.

Vad har jag gjort dessa dagar då? Jo, jag har levt i min säng. Jag har levt i totalt mörker (stängda persienner). Jag har läst. Jag har gått ut med Tira 3/5 dagar och det har inte alls varit kul. Tänk er att ni leker "finsk fylla" och sen går ni ut i skogen och ska bete er normalt, NOT FUN! Jag har kunnat äta, så det har inte varit feberrelaterat eller shit. Men men, nu mår jag ju bättre.

Jag kommer att uppdatera som vanligt idag och framöver. Jag har hört att det ska vara fantastiskt väder ute och det är ju bara en massa plus! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback