Mah daj

Hejsan!
Idag var jag med Berri efter skolan. Vi drog till bibblan och jag lånade två till böcker (jag har blivit hype på böcker just nu). Sen drog vi till "Coop", för jag skulle köpa lite smink, men ändrade mig i slutändan. Jag köpte lite andra saker, Berri med.
Sen drog vi hem till mig, åt, satt och spelade oxie med 2 olika datorer (ja, vi är nördar) och hon drog för två timmar sedan.

Jag är jättetrött just nu, ska nog lägga mig alldeles strax. Imorgon är det engelska och ensemble, efter det slutar jag. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra sen, men det blir nog böcker och franskläxa.
Sunsilk har äntligen kommit tillbaka med sin leave-in treatment, love it!

Ny puderborste behövde införskaffas! Min gamla från "Techno" har jag haft i 6 år (SEX ÅR!!!!!!!)

Lite fotgrejsimojser, lika bra att börja nu innan flipflopen ska på (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback