Mörkbrun

Jag drog till Maxi idag för att köpa mat till idag. Då "råkade" jag stanna vid sminkavdelningen och kollade olika produkter. Jag fick helt plötsligt för mig att jag behövde en ny hårfärg. Jag måste bara berätta att allt jag gör med mitt hår sker oftast spontant. Klippning, färgning, lugg, sidbena, produkter you name it! Det mest fantastiska med detta är ju att min morsa kan allt detta, så inga onödiga pengar går åt.
Jag köpte den billigaste eftersom det var jag som skulle pröjsa för skiten ^.^ (bild tagen från google.)

Så nu ska jag bli mörkbrun igen! Jag älskar att ha mörkt hår, plus att mina extensions kmr passa mitt hår nu (hopefully). Resultat kmr förhoppningsvis ikväll, annars imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback