Olevande fjärilar på väggen

Kära läsare!
Jag har haft en sån rutten bloggvecka. Lr vad säger ni? Inget kul alls.
Det beror mest på tapeterna men också lite andra saker som kommer hastigt och fördröjer en. Sry, verkligen sry!
Jag kan försöka skärpa till mig redan imorgon. Lite boktips, låttips, room-tour video( Ja, allt är klart! :D), dagens outfit och en fin bild på Tira kanske? Haha, imorgon ska ni få se på andra grejor.

Har ni lurat någon idag då? Jag lurades nu lite fram mot kvällen. Men det var bara till Lotta för hon tar det här med 1:a april jävligt seriöst, så jag kände att hon kunde smaka på sin egna medicin lite.

Imorgon händer faktiskt inget speciellt. Jag ska till "Rusta" och lämna en rulle tapeter, det blev en över och nu får jag 100 spänn! :D
Sen hade jag tänkt att ta det lugnt (blogga en massa ofc) och kolla på lite olika filmer. Typ ägna hela lördagen åt dator. Det låter väl fint?

Nu ska jag ta och sova i mitt "nya", fräscha, fina rum. Har jag nämnt hur tapeterna ser ut? Det är fjärilar, stora som satan. Det är ok att ha de på väggen, men ser jag en riktig fjäril så dödar jag den med en flugsmällare. Usch och fy och blä, jag hatar insekter!!!! *ryser i hela kroppen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback