Pollen?

berri om Bilder kommer upp inatt:
bilder kommer upp i natt - MY ASS! -.-'
Sv: Men förlåt, jag har ett liv!
Bilder kommer upp när jag känner för att lägga upp de, NÖJD!?

Jag pallade inte dra till bibblan idag eftersom jag vaknade alldeles för sent. Men imorgon ska jag ändå till stan för att träffa Alva, Alex och Lotta. Så det blir att slå två flugor i en smäll (y).

Nu ska jag käka frulle och sen drar jag till maxi och handlar något inför ikväll. Jag tänker supergod middag, ostbågar, choklad och saft. Jag vet inte riktigt vrf det är nödvändigt, men jag känner så.

Jag googlade lite på mina symtom, eftersom jag aldrig varit så här förkyld i hela mitt liv. Jag känner mig absolut bättre nu, men det håller i sig. Så jag tittade runt och sen kom det fram något som inte alls låter tokigt. Pollenallergi. Den kan väl bryta ut lite när som helst? Man måste väl inte födas med den?
Iaf, jag ska boka tid hos läkare och kolla upp det där. Skulle det vara så att jag har det, så skulle jag få förklaring på vrf "förkylningen" var som den var.
Är ni allergiker?
Random seksi b*tch

Förkylning eller pollenallergi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback