Stan imorgon för att shoppa!

Jag bestämde mig för att öppna min spargris idag. För jag MÅSTE ha lite nya kläder inför sommaren, jag blir så trött varje gång jag öppnar mina lådor och ser samma gamla tråkiga... Så jag öppnade och där fanns det lite pengar och så får jag mina andra pengar imorgon. Så jag och Berri drar redan klockan elva och shoppar på stan! Jag kmr att köpa 79 % kläder (promise!) För jag måste ju till apoteket och köpa lite inför resa också ^.^.
Imorgon kmr det en massa bilder (jag pallar inte göra två haulvideos på rad), så se fram emot det!
Löööööve this one!
http://media.ginatricot.com/images/product/42633113601_m.jpg

Nu ska jag försöka somna, men det går inte så bra med allt planerande inför vad som ska införskaffas. Haha, men jag försöker!
Nighty night!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Joo det pallar du!! :)

2011-04-22 @ 01:08:29
Postat av: sofia

KIKA IN I MIN BLOGG!

antingen så gillar du den eller så gillar du den inte

Men jag ger den nu en chans att visa sig, alltid roligt

att hitta nya bloggar och få mer underbara läsare:)

2011-04-22 @ 10:37:44
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback