Svar på 2 kommentarer

samiina om Random vlog:
Hej! :)

Sv; Lovely! Hej :D

Sara om (H): Hej på dig, jag ska köpa löshår eller förlägning. Såg att du har eller har haft det. Undrar bara vart du har köpt det? något bra tips vart man kan köpa?
Fin blogg

Sv; Hej! Jaa, jag har haft löshår och har det fortfarande (men använder bara på fest, eller när jag känner för det) :). Jag köpte mitt hår på "Rawan Afroshop" som ligger här i Uppsala. Löshåret är av äkta hår (vilket gör att du kan tvätta det, styla det och färgade det hur du vill.) Mitt kostade 700 spänn (endast håret) och är ungefär 30 cm. Men sedan kostade även clipsen och hjälp att sätta i de, vilket blev 600 spänn. Helt onödigt egentligen, man kan fixa allt själv med clips och hår.
Jag skulle inte rekommendera stället eftersom de var jäkligt otrevliga där och gav inte vidare bra tips.
Åk till Sthlm ist! Köp på "Taj Mahal", jag har hört att de har bra service och helt ok priser. Annars kan du beställa från internet (rapunzelofsweden.se rekommenderas).
Hoppas du fått någorlunda bra svar på din fråga ^.^.
Tack för komplimangen!
Moi and mah weaves


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback