Svenska serier

Hejsan!
Jag somnade klockan fyra inatt. Anledningen var att jag kollade på "Mia och Klara". Sedan jag börjat kolla på "Solsidan", så har jag funderat på om det finns några andra bra svenska serier där ute. Jag googlade och visst fanns det det! Jag har laddat ner "Mia och Klara", "Kvarteret Skatan" och "Hey Baberiba". För övrigt så laddade jag ner "Little Britain" också (för Sara W höll ett underbart föredrag på engelskan, så jag blev sugen på att kolla) och "Lost" (för att Alva och Alex har sagt att den är sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå bra, hur kan inte kolla på den då?)
Om Alex och Alva skulle tipsa om några bra klipp på youtube, skulle detta vara ett utav de ^.^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback