The Queen is coming

Feber, ont i halsen, huvudvärk och hosta resulterar i bloggtorka. Jag är så sjukt trött.
Imorgon kanske jag drar till skolan, beroende på hur jag mår. Men annars så uppdaterar jag som vanligt när jag blivit någorlunda frisk.

Jag satt och diskuterade med morsan idag vad vår blivande valp ska heta. Jag tycker Smulan, Afrodite (kmr då att kallas Afro eller Dite, HAHAHAHAHA) och Kakao.
Morsan tkr om Queen. That's it. Ingen diskussion, inget argument. Bara att så ska det vara.
Nästa tik ska alltså heta Queen.
Om jag kmr på någon annat sjukt bra namn, så kanske jag föreslår det, men hon lär inte gå med på något annat. -.-'
Queen.


Kommentarer
Postat av: lotta

GÖRAN

2011-04-12 @ 14:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback