Tira är nu försäkrad

Jag ska strax hoppa in i duschen och fixa mig lite inför idag. Idag händer inget speciellt, men jag vill fixa mig ändå.
Jag hoppas på att få tag i Berri och dra ner på stan, men hon svarar inte i tele just nu.
Jag vaknade klockan tio idag (y). Good for me, vi får se om det till och med kan bli nio till helgen.

Morsan har blivit så nojig på sista tiden över Tira. Hundmaten jag köpte igår betalade hon (200 fucking spänn för lite mat) och idag ringde hon och tecknade försäkring på henne. Fast kostanden står jag för (172 spänn i månaden). Men nu känns det bra iaf, vad som helst kan hända och vi slipper stå i skuld med 44 000, utan kan direkt betala 2500. Good (y).

Btw, jag säljer soffor, vill nån ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback