Tiras rum

Hejsan! Jag har varit hemma sedan 6, men jag har inte pallat skriva. Haha, men nu kör jag på det!
Jag drog till stan runt två och mötte upp Alex och Alva. Vi drog till Hum C och käkade jordgubbar. Sen träffade vi på några andra tjejer från klassen och chillade ner på stan. Sen drog jag, Alex och Alva till till Alexs lägenhet och snackade lite, ALEX FYLLER JU ÅR IMORGON! :D (skriver ett separat inlägg imorgon)

Sedan jag kom hem så har jag ätit, dragit till maxi, gått ut med Tira och fixat hennes rum. That's right Tira har ett eget rum nu. Jag tänkte köra på korg. Tiras korg. Men det fick bli rum, eftersom hon är så jävla special. En "Tiras roomtour"-video kommer att komma upp!

Nu ska jag kolla på en kulig film i Tiras rum.
Hon trivs bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback