Fick jag solsting?

Jag drog till stan runt två och träffade upp Alva och Alex. Vi köpte vindruvor och satte oss mittemot SF och solade away. Vi snackade om allt mellan himmel och jord (Jaa, så långt var det :)). Jag tror att jag fick lite solsting, eller
så brände jag bara pannan och var lite uttorkad. (GLÖM INTE ATT DRICKA MKT VATTEN JUST NU!!!)
Aww, glömde att jag saknat de så mkt! <3 (Pickis var upptagen idag, men vi har hela påsklovet på oss, det kmr att komma upp bilder på henne med ^.^)

Sen gick vi runt på stan och chillade tills jag träffade mamma och drog hem med henne och Bakhtiar. Bakhtiar fixade lampor och shiet till vår altan. Här hemma så drog jag till maxi, lagade pastasallad (Berris klassiska of course) och drog till maxi igen med Eevi.
Nu sitter jag här och ska kolla på "Big bang Theory", jag vet inte vrf jag börjat kolla om alla favoritserier igen, och till det blir det glass! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback