Waterpipe

Det är så bra väder ute! Underbart (H) That reminds me, jag måste köpa nya solglasögon.
Morsan föreslog att vi skulle grilla idag, så nu kör vi på det! Hamburgare och kotletter, mums! Senare ikvälls ka jag titta lite på TV, jag har inte tittat på TV på 3 månader, jag har ingen aning om vrf. Finns det nått kul som går just nu?

Jag skrev inte vad jag gjorde igår va? Jag, Berri och Aisha drog till maxi och köpte choklad. Sen drog vi till gamla skolan och snackade om "Pretty Little Liars". Efter ett tag smsade Aya att vi skulle kunna röka vattenpipa. Vid drog till Aya, sen gamla skolan, träffade Samina, chillade och rökte, planerade valborg och sen drog alla hem.
Här kommer lite bilder från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback