Dumma sol

Sista dagen i sommarskolan idag. Typ. Jag har ju prov imorgon men det är från 13.00 till 16.00 och då är det bara att göra klart provet och sen dra hem. På tisdagen ska man dit vid 10.00 och kolla in resulatet (y).
Imorgon händer det också lite spännande saker, men det tar jag inte nu. Någon var sugen på att se en haulvideo för ett tag sedan och jag tror att det kmr upp en inom denna vecka ^.^.

Just nu är jag jättetrött, så jag funderar på att sova ett tag. Vi får se, jag har ju så sjukt ont i kroppen!!! Dumma Berri och hennes dumma sol.
Man måste ju älska min fina kvalitét på webbkameran. Men om jag jämför med en annan bild på hur jag har sett ut under sommaren så kanske ni ser.
Före

Efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback