En rutin-nörd

Jag är lite som en rutin-nörd här hemma. Jag vet inte om det är en skolchock eller om jag faktiskt kommer kunna vara kvar i denna rutinbubbla. Jag är som en bäbis med en massa rutiner, samtidigt som jag är bäbisens mamma, fattar ni? Asså jag har fungerat på exakt samma sätt varje dag denna vecka. Jag lägger mig vid 22.00, jag gör läxorna, jag vaknar vid 07.00, jag hänger med på lektioner, jag går ut med Tira, jag lagar mat, jag går ditt och datt. Kul! (y) Nu får jag bara hoppas på att inget rubbas och att detta håller i sig.

Nu ska jag fixa lite kyckling med ris och sen kolla greys (jag hinner se ungefär 2 avsnitt varje dag, RUTIN!). Jag känner för att ta ett bad ikväll, det var ganska länge sen sen sist. Vi har fått ett nytt badkar också, så det måste ju invigas.

Lite random, men något jag är extremt sugen på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback