Sånt man gör på sina lediga dagar.

Igår somnade jag klockan 18.00 och sen vaknade jag typ varje halvtimme. Skitnatt, känns som att jag inte fick någon sömn alls. Vid 03.30 somnade jag djupt och sen vaknade jag 15.00 idag. Väldigt lyckat att missa ännu en skoldag. Men whatever nu är jag utvilad + att jag inte behöver tänka på jobbet.
Så vår egentliga sista dag var igår. Jag och Alva kom till jobbet vid ett och fick fixa lite småsaker. Väldigt skönt att inte behöva slita så mkt mer men jag saknar det redan, haha. Att planera vilken mat som ska lagas inför nästa dag, att cykla den långa sträckan, att jobba med Alva, att inte behöva sminka sig, att inte behöva planera nya outfits inför varje dag, att äta lunch en bestämd tid!!!! Haha, väldigt skönt.

Nu ska jag chilla och äta glass. För det är sånt man gör på sina lediga dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback