Agendan:

Åh vad det var skönt att sova ut idag! Det kändes som att jag sov för första gången på 1 vecka, underbart!
Men nu ska jag skriva lite mer på geon. Kanske skriva klart den? Ahh, jag måste.
Men idag hörrni! Idag är det fest! Lina har 18-årsfest!
Agendan:
  • 15.00, Berri kmr till mig och hjälper mig med geon.
  • 15.45 ska vi dra till lutis och köpa "Ben & Jerrys" och godis.
  • 17.20 lär vi vara tillbaka och jag måste fixa mig
  • 18.40 ska jag ta bussen ner på stan och träffa Lottis, vi ska dra vidare till Sara och förkröka
  • 20.30 börjar Linas fest!!!
Jag hoppas på att dagens kommer att blir epic och att jag är klar med geon. Nej, nu måste jag fixa geon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback