Då måste det vara "Jysk".

Märkte ni vilket underbart väder det var idag? Sköna plusgrader och sol! Hoppas att det håller i sig. För jag pallar verkligen inte med allt detta "hoppande" between väder. Blodtrycket påverkas så mkt. Idag fick jag helt plötsligt näsblod, vilket jag sällan får. Då menar jag sällan. Senaste gången jag blödde näsblod var när jag var 7 år. Anledningen till det var att jag slog näsan i handfatet, haha!
Så nu får vi hoppas på att detta väder håller i sig, så att det är sol, sol, sol. Man blir så jävla glad av solen. Åhh, jag vill ha klänningar och tygskor, nu! Hihi, får vänta lite.

Ohh, juste! Jag har lite spännande news också! Men jag kan inte avslöja det nu för jag vill inte "öga" det. Kan man säga så? När man inte ska säga en sak för tidigt, för att då kan det gå fel. Jag vill inte ropa hej innan... Fattar ni?
Men det är jävligt juicy news och ni får reda på det i mitten av mars. För då är det bestämt. Även om det inte går som planerat så ska jag berätta vad själva grejen är. 15.e mars är det set in stone! Ni får påminna mig, men jag ska försöka att inte glömma. Det är så stort att det inte går att glömma! Teasar jag för mkt nu? ;)

Imorgon ska jag upp tidigt för att sjunga i kyrkan. Sen ska jag ju till "Jysk". Är det det nya innestället? Så fort jag skrev det i bloggen så ploppade Lotta och Berri upp i chatten och undra ifall de kunde hänka på. Självklart! Men vrf just "Jysk"? Jag går till "maxi" och åker till "Ö&B" mer. Det kanske är sällskapet? :D Nej... Både Berri och Lotta tkr att jag luktar illa "/. Då måste det vara "Jysk".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback