En liten släng av PMS

Jag har fnatt. Jag vill göra om saker. Jag kmr hem och är onöjd. Jag är onöjd med ALLT i mitt rum. Jag vill vända upp och ner på skiten. Men det kostar. Men jag ska lugnt göra det. Innan sommaren är slut så ska mitt rum se helt nytt ut. Jag ska ställa sängen på en annan plats, så att jag kan ha ett sött nattduksbord (som vissa uttalar  nattusbord!?-.-'). Sen ska jag sälja mitt jobbiga och feta piano. Sen ska jag ha nya tapeter, svart och vitt mönstrat (mina favvofärger, stilrent och klassiskt). 4 tavlor i mitt rum, ni vet sådana där sexiga på Marilyn Monroe lr frankrike och shiet. En byrå, SÅ JAG SLIPPER HÄMTA MINA TROSOR OCH BH:AR FRÅN KORRIDOREN... Ett nytt datorbord, litet och praktiskt.
Så, så känner jag just nu. Jag vill ändra och fixa. Vilket egentligen är ganska onödigt för jag flyttar om lite mer än ett år. MEN JAG VILL!
Jag kan erkänna att jag har en liten släng av PMS just nu, men fortfarande, saker ska ändras. Nu ska jag gå och äta min sexiga "Ben & Jerrys"-glass, för det är jävligt gott och jävligt dyrt.

Btw, denna idé jag har för MITT rum har jag copyright på. Jag kommer att skjuta den som försöker sig på min rumsidé. Om jag kmr till nån som har svartvita tapeter, så kmr jag att döda den personen. That's just the way it is. DON'T EVEN DARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback