Jag har nämligen fått nytt påslakanset

Oups! Glömde bloggen ett litet tag.
Iaf, idag så var det matte och svenska, inget spec. Sedan jag kom hem så har jag inte gjort något speciellt heller. Jo, jag åt bacon. Vilket måste vara något utav det godaste som finns! Sen har jag haft kör och där tränade vi bara på låtar inför den irländska mässan på söndag om två veckor.
Nu ska jag kanske till COOP och köpa godis, lr så däckar jag i min underbara säng. Jag har nämligen fått nytt påslakanset you see :).
Btw, det kmr inte komma upp mkt nya bilder på bloggen, för imorgon så måste jag läman min kamera och det kan ta typ tre veckor, så sry!

2 gamla bilder på två utav de mest underbara personerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback