Jag har nyss upptäckt Melissa Horn

Fick nyss reda på att jag inte alls behöver göra den där geon idag. Kan lika gärna göra den imorgon, LOVE IT! Så det blir bara franskaplugg idag.

Jag har nyss upptäckt Melissa Horn. En helt fucking underbar artist, typ Sveriges svar på Eva Cassidy. En person som kan sjunga låtar på svenska bra, är en person som kan sjunga bra. Det jag undrar är, vrf har jag inte hört talas om henne förr? Vrf har aldrig sett henne förr? TV, tidningar, kompisar? Alla går runt och vet om henne, men inte jag. Hur kommer det sig? Otrolig talangfull tjej och jag hittade henne på facebook, för en person hade lagt upp henne. Men hon är ju inte superny. Hon gjorde inte låtarna igår. En sådan här artist ska man veta om direkt! Och tydligen gör alla det. She's that good. De har känt till henne, vissa kan hennes låtar. Men inte jag. Fan.
Nu kan jag de! Jag laddade ner hennes album igår och har lyssnat på alla hennes låtar. Jag kan lugnt säga att det inte finns en enda låt jag inte tkr om. She's that good.
Men man får inte förstöra henne nu. Man ska inte pracka på en massa engelska B-låtar och tvinga henne rapa fram dem. Nej. Hon är orginell och svensk, så ska det vara.
Hon är min nya svenska idol. She's that good.

Långa Nätter

En Famn För Mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback