Kommer att skapa en ny kategori, "Melodifestivalen"

Jag och Alva var på Lottas match. Det var jättekul, vi är där nästa gång med! :)
Just nu ska jag dra till Maxi och köpa lite gott, det är ju lördag! Jag har faktiskt kommit mer än halvvägs på engelskagrejsimojsen, så det är fett bra!
Idag är det ju Melodifestivalen, och jag ska faktiskt ta mig i kragen och kolla på alla delfinaler och skit. Så idag kommer jag att skapa en ny kategori, "Melodifestivalen". Jag kommer att skriva vad jag tycker om varje artist och dess uppträdande, det kommer finnas en skala från 0-5. Hoppas att ni tkr att det är underhållande, btw jag kommer att vara jäkligt ärlig. Så om vi har en melodifestival-fanatiker där ute som inte håller med, går jag med på debatt! :D

Kommentarer
Postat av: Alex

Ja, du har mig. HAHAHA! Du och jag kommer debattera mycket (a) För att kunna prata om Melodifestivalen, måste man kunna Melodifestivalen. PUNKT SLUT!! HAHAHAHHA <3 (Jag driver. Lite iaf.) SAKNAR DIG :)

2011-02-06 @ 20:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback