Lööööööve lov <3

Jag har precis fixat mig för att gå till Berri. Jag har duschat, sminkat mig, stängt av datorn, stängt av TV:n. Och så får jag ett sms där det står : Kom klockan 18.00 ist. WHUT!? Första gången jag faktiskt har fixat mig i tid, första gången jag ska impa på Berri genom att komma i bra tid och se hyfsat bra ut. Så ska jag komma senare :S. JAHAAAAAAAA, ok.

Vi ska kolla på Mellot och äta massa gott. Tira hänger med, för hon gillar Berris ställe, det finns så mkt att kolla på och lukta på, eftersom Berri inte tkr om att städa. Det är mkt tråkigare för henne att vara här tror jag. Allt ligger på plats, inget kul och ruttet att lukta på. Fan, stackars Tira :(.

Nu ska jag dammsuga och städa mitt rum, för jag har fritid. Det är inte ofta hörrni! Eller, asså jag har ju fritid och så, men det går åt datorn. Jag tkr att datorn är mkt jobb, man ska kolla massa grejer och hålla koll på ditt och datt. Men när jag har lov, då har jag tid för allt på datorn och när jag är klar vid datorn kan jag ägnat mig åt "viktiga" saker. Lööööööve lov <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback