Melodijet i götebörj!

Tänk att jag kollade på hela mellot idag. Okej, så här tkr jag.

Brolle: Riktig schlagerlåt. Jag skulle hellre vilja höra låten på svenska, han är inte så jävla bra på engelska. Ganska catchig melodi. Han ser jävligt bra ut. Jag älskade att han ver kligen gav allt. 4/5
Loreen: Bra styrka i rösten. Ganska lam låt. Här har vi även första Lady Gaga-looken. Jag tror att vi kmr att möta flera under denna festivalresa. 2/5
Babsan: Rolig och bra låt. Kan absolut inte sjunga, men får det ändå att funka. Underbara ben! Inget vinnande bidrag men ett av kvällen bästa bidrag! 3/5
Bettan: Ganska bra röst. Inget som hör hemma i melodifestivalen. Det här hör hemma i kyrkokörer. Hon sjunger att hon vill "komma fram", men jag tkr bara att hon borde ge upp nu. Tråkig tant. 1/5
Sanna Nielsen: Typisk schlagerlåt, jag hade hoppats på något annorlunda denna gång. Söt och duktig tjej. Den här kommer vi aldrig att sluta höra på radion. 3/5
The moniker: Han hoppade av gymnasiet och är ändå ganska lyckad; låter lockande? Vad är grejen med att han ser ut som en indisk munk? Mika-känsla över det hela. Såg ni att det var hoppande svampar i bakgrunden, var han hög? Det såg så ut. Det där med att hoppa av kanske inte är en sån bra idé trots allt? Daniel Karlsson, kom tillbaka please! 1/5
Annelia: Den här låten skulle definitivt varit bättre på engelska! Man hörde att hon hade andnöd nästa halva låten, vilket inte alls är proffesionellt och bra. Tights är inte byxor, man måste cover the bum! Vrf hade hon en rabatt runt halsen? 2/5
Christian Walz: En typisk melodifestivallåt, fast på ett bra sätt. Jag gillade hans klädstil. Jag gillade hans nasala röst i refrängen. Det kändes som hans grej, han gjorde det jävligt bra. 4/5


Kommentarer
Postat av: Jens

hej! Vill du att vi ska följa varandra via bloglovin.com? Om du inte har de så är de väldigt enkelt att skaffa! :) jag tycker att du ska ha en fortsatt bra dag! :)

2011-02-13 @ 00:26:37
URL: http://sieex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback