Melloh i Lundh

Jag missade första artisten! Men, jag kanske kan kolla sen om han/hon inte går vidare.

Tjejen som sjöng "For better or Worse": Lät som en amerikansk låt 2011. Fett bra. Snygg outfit. Bra show. Bra låt. 4/5
Lasse Stefanz: Njaa, inte riktigt va? Inget för mello. Men gärna en skön friggebod uppe i norrland. 1/5
Linda Pritchard:
Påminde mycket om Leona Lewis. Känns väldigt mycket eurovision 2002. Jävligt bra röst. 3/5
Anders Fernette:
Kunde inte sjunga. Pitchigt och skrikigt genom hela låten. Jag tyckte att han skulle run därifrån. 2/5
Linda Bengtzing:
Typisk svensk schlagerlåt. Ganska bra, ganska dåligt. Jävligt lagom 2,5/5
Nicke Borg:
Om man blundar och lyssnar på låten och rösten så låter det så jävla bra. Det är något jag gillar med denna låt, dock vet jag inte vad. Inte riktigt min stil, men den var catchig. Radiolåt ggr 100! 4/5
Love generation:
Kul att alla i gruppen sjöng, tråkigt att bara en utav de faktiskt kunde sjunga. Ironiskt alla 4 tjejer sjunger att de ska "dance alone". Väldigt showigt, men håller inte måttet. 2/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback