Najs bajs prajs!

Sry att jag har varit MIA idag!
Jag vaknade runt ett och sen ville morsan åka till IKEA. Vi gick runt där i 2 timmar, jag ville ju ha sexiga tavlor till mitt rum men det fanns inga jag gillade. Så ist köpte morsan en massa saker -.-', inte bara till sig själv, MEN ÄNDÅ!?
Efter att ha varit på IKEA så jag har definitivt fått en bättre view över hur mitt rum ska se ut. Så nu blir det till att faktiskt göra sakerna jag planerat. Bl.a. sälja pianot och göra mig av med skrivbordet. Jag vill ha en byrå, där allt mitt smink och alla mina krämer ska stå på och så vill jag ha en spegel. Det bästa utav allt är ju att allt är så billigt i IKEA, fucking najs bajs prajs! Imorgon ska jag dra till Jysk, för lite mer inspiration.

Sen jag kom hem så har jag hjälpt mamma att konstruera lite IKEA-saker, köpt pizza, gått till Maxi och nu ska jag ut med Tira. Återigen, så fort jag får tillbaka min kamera ska jag visa lite saker som jag köpt, det kanske blir en haulvideo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback