Personligen så tkr jag om "Alla hjärtans dag"

Åh vilken fin "Alla hjärtans dag" det var idag :D, underbart väder och härlig atmosfär! I skolan så var hela korridoren fylld med rosa hjärtan och det hängde söta lappar lite här och var. ^.^
Personligen så tkr jag om "Alla hjärtans dag". Vissa tkr att man ska visa sin kärlek till varandra varje dag och att EN dag om året ska definera detta. Jag håller med till viss del. Men det är svårt. Jag har inte haft pojkvän, men man jag ju hört av vänner e.t.c. och jag förstår! Det är skitsvårt att visa varandra uppskattning hela tiden och vara mushigoshi. Man måste vara för sig själv och i "vår" värld så kmr mkt emellan, som skola. Då tkr jag att det är underbart att vi har en dag som denna! En gång om året visar man lite extra uppskattning. Allting runt omkring en är rosa, och man kanske t.o.m. får en present. Jag tkr att dagen är väldigt mkt par-relaterad. Man ska inte fira själv och tycka att det är bra. HAHHAHA, nej fira med din partner! Om du inte har en just nu, så kmr du att få en. Om du haft en tidigare men inte nu, så kan du tänka tillbaka lite. Fira inte den här dagen med en kompis lr så. Haha, jag skulle bara tycka att det vore konstigt.
Kärlek är fint och ibland måste man påminnas om det :). Dock tkr jag att man får göra detta med måtta. Jag skulle göra slut med en kille om han hade tänt ljus i hela lägenheten och skrivit en dikt och grät. Jag skulle helt seriöst göra slut. Om han gav mig en rosa badbomd och sa; vad fin du är idag :). Då skulle jag bli skitglad och känna mig uppskattad. Så, keep it simple and personal guys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback