PRIORITERING!!!

Jag glömde helt bort att det är friluftsdag imorgon, jag ska åka pulka med Alva, Lotta, Linnea och några fler :D! Jag har bara slappat, badat med badbomb (<3) och ätit mat. Vad faan! Jag måste hämta täckbyxor i källaren, baka, fixa mat till imorgon och fixa lite andra saker! Men det är ok. Jag ska inte ta med värsta maten för jag ska på ett litet möte i skolan klockan 10.30, vilket gör att jag kan äta mat där. Det blir hamburgare imorgon! Love it!
Sen kan jag åka tillbaka om det behövs.
På eftermiddagen ska jag till stan och träffa Johanna. Vi ska gå på restaurang och senare på kvällen ska vi på teater med kören.
Så imorgon har jag fullt upp, det är tur att mormor är hemma och hjälper till med Tira och hemmet! Galet är allt nu när morsan jobbar. PRIORITERING!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback