This is why we're hot!

It is confirmed. Tjejerna är på väg till mig och MYS står på schemat (y). Jag ska ta och baka en smarrig kladdkaka nu, så vi får mums i magen. (Hör ni hur jag skriver? Vad har hänt? Jag har blivit mushigushi...) Iaf :D
Jag ska ladda ner lite filmer som är åt jag-hatar-killar-just-nu-hållet. Finns det några bra sådana? I will see, hihiihih.

Juste, kamera! Jag ska få låna en av min bästis Berriplutt. Hon har en som hon inte använder, så då kan jag fota en massa crazy saker, WOOW! :O
Imorgon händer det speciella saker hörrni! Jag och Alva ska till min mormor. And you know the drill, if I'm at mormors place, I don't update my blog. MEN IT'S OK!!! För när jag kmr hem (på onsdag) så kmr jag att ha en massa sköna bilder och videos på G, capish?
This is why we're hot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback