Mello i lillis.

Linda: Vem har tandställning i den åldern? Jag störde mig så sjukt mkt på det! Påminde mkt om "Teenaged Dream". Orginellt att ha hjärtan när det nyss varit "alla hjärtans dag"... 1/5
Simon: Lekte Peter Jöback. Det lät som en disneylåt. Riktigt sugigt. 1/5
Sara: Kan inte sjunga. Jag gillade klädstilen. Varför sjöng hon "NMI"? 2/5
The playtones: Surprise, surprise: ingen kunde bra engelska. Gillar att rockabilly har tagit sig in i mellot. Förstod inte låten. 2/5
Shirley's Angels: Inget power alls. Lamt och skämmigt. Shirley och 2 före detta porrstjärnor? Riktiga förtisar (kärringar på fjortisnivå) 1/5
Sebastian: Känns väldigt schlager 2011. Simpelt men bra. Ok röst, accepterad engelska. 3/5
Sara: Söt som en porslinsdocka. Hon håller bak på rösten. Låter mycket som en barnlåt på skiva. Helt ok, men vrf snorade hon? 2/5
Eric: Han är så söt och charmig! Älskar han skånska, vrf sjöng han inte på skånska ist? Han kan inte engelska och jag hatade hans "nasalhet(?)". Gillar hans scengrejer, han överraskar ofta. Förra gången var det regn, denna gång sprucket glas, lööv it. Texten var alldeles för kaxig. 3/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback