Det är en snygg, svart trosa.

Vad händer idag då? Jag är fast här i stenhagen, utan busskort och allt. Så jag får nog dra till Maxi och röööja. Haha, nej men köpa något kul. Det är ju fredag idag. Finns det nått kul på TV? Njaa, jag tror jag kollar på "Glee" och några nedladdade filmer.
Morsan jobbar idag och Tira går runt med PMS... Haha, nej men hon löper och då blir hon fett lam, så jag kallar hennes trosa för PMS. Det är en snygg, svart trosa.
Jag läste i tidningen idag att "allt fler djurägare förbjuds att ha djur". Detta gäller såklart de som tidigare blivit dömda för djurplågeri och skit. Man ska även ha mer koll på att djuren ska må bra, kossor som katter. Vilket jag tycker är fett bra. Jag öppnar balkongdörren för att Tira ska gå ut lite och läser tidningen samtidigt. Allt jag läser låter så bra, klart att det ska vara striktare, klart att man ska straffas, klart man inte ska ha djur om man inte kan ta hand om de. Så känner jag för att stolt titta ut på min fina, lydiga, snälla Tira SOM INTE ÄR DÄR. Jag ropar för att se om hon gömt sig någonstans. Ingen Tira. Jag springer in och hämtar skorna för att se att min granne hämtar henne ändå bort ifrån sophuset. Det kändes lagom pinsamt, tur att grannen inte såg vad jag nyss läst, tänk om hon skulle anmält mig? Haha, nej skämt åsido. Hundar som löper ska aldrig gå lösa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback