Sunnerstabacken, sushi och teater

Jag är så trött men ska uppdatera lite just nu och sen ska jag bara gå och däcka!
Igår var jag i Sunnerstabacken med Lotta, Alva och Linnéa.
Sunnerstabacken

Alva och Lotta :D

Linnea ville inte vara med på bild :(


Jag åkte hem runt tolv för jag blev blöt och kall och såg ingen idé med att vara kvar. Jag kom hem och lade mig för att gosa med Tira, men somnade. Runt fem så drog jag och Johanna ner på stan och käkade sushi :D

Försökte ta en snabb outfitbild

Johanna :)

Sushi!

Sen gick vi och kollade på teater med vår kör. Det var faktiskt inte en dramatisering utan det var typ ett band som spelade 60-tals låtar och skojade mellan varje låt. Riktigt mysigt och bra! Jag ger den 3/5! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback