The mother wants, what the mother wants.

Helvete! Jag var på Maxi alldeles för länge. Jag var där i en timme och tjugo minuter. Så jag missade mellot! Men, jag ska kolla på svtplay.se ikväll och skriva vad jag tyckte om artisterna och deras framträdanden.
Men jag köpte saker på Maxi! :D
En badbomd i "alla hjärtans dag"-tema :)

En rosa rougeborste för 10 spänn

Inget jag köpte på maxi, utan morsan fick denna som present så jag tänker använda den ena och kolla hur den funkar.

Skitsmart! Detta är ett refillpaket som vi fyller på flaskan med. Asså shower cream. Kostar 17 spänn, så jävla smart!

Åhh jag blev så ledsen idag. Jag skulle köpa mina vanliga Ica isglassar och så kmr jag fram till frysgrejen och ser att de är slut! Vad fan! Hur kan man göra så!? Jag blev fan ledsen...
Men jag köpte dessa ist och de är ganska goda, men små som jag vet inte vad...

Det här tkr min morsa om. Så jag gick och köpte det. Jag hade absolut ingen aning om vad det kostade, men tänkte what the heck, sååå mkt kan ju inte saft kosta :S. Och så ser jag att den kostar 85 spänn. ÅTTIOFEM SPÄNN!? Aja, the mother wants, what the mother wants.

Jag var bara tvungen att köpa ostbågar :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahah står det inte på refill paketet att det är hand wash? xD <3

2011-02-06 @ 11:32:21
URL: http://swikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback