350 spänn för en hel månad

Idag köpte jag månadskortet för ungdomar. 350 spänn för en hel månad. Åk hur mkt du vill under en månad och du betalar endast 350 spänn. Vrf har jag inte vetat om detta tidigare!? Jag pröjsar 400 spänn i månaden och då räcker det endast till skolan och tillbaka. Helger och sånt då? Ja, då bli det ytterliggare 100 spänn. Jag sparar 150 spänn i månaden, det är så jävla värt! Nu kan jag spara ännu mer till resan i juni :D.
Värt!


Jag mår inte världsbäst idag, om vi säger så. Jag har köpt hem lite godis (3.90 på maxi!!!) och energidryck, plus att jag har laddat ner lite filmer.
Har skrivits mkt om på face, så I wanna see what all the fuss is about.

2 random long-time-no-seen filmer

Kommentarer
Postat av: Mitra

Nice! Jag skulle inte vetat om det här med busskortet om det inte vore för dig x) tack :D

2011-01-24 @ 18:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback