Att dricka kallt vatten när man sitter i ett varmt bad

Matten kör jag imorgon! Idag ska jag läsa slutet av "The picture of Dorian Grey", i mitt underbara badkar. Jag vet inte vrf men varje söndag har blivit "spa-söndag". Jag badar typ 3-4 ggr i veckan, men på söndagar kör jag hela kittet. Scrub, masker, naglar, krämer, hårinpackning o.s.v.
Vet ni vad det bästa man kan göra är? Att dricka kallt vatten när man sitter i ett varmt bad. Asså det är såååååå skönt och gott, haha! :)

På onsdag drar jag, morsan och 2 utav mina mormors systrar till Estland. Jag ska på massage (morsans kompis är massör och det hela kostar 100 svenska spänn), morsan ska stanna där i en vecka och mormors systrar ska köpa tax-free cigaretter. Ahh, family vacations :). Haha, men det är ofta så det ser ut ^.^.
Nu åker jag alltså inte för nöjes skull utan för lite behandlingar, inte alls lika kul som det låter. Jag kmr att gå i skolan på onsdag (jag slutar 12) och sen kmr jag att gå till skolan på fredag eftermiddag (jag har idrottsprov och med. grundkurs), tro inte att detta är en extra semester lr nått! :)
Tira stannar hos våra "hundkompisar". Vi brukar ju ta hand om deras Ludde ibland, och de ställer upp för oss! ;)
Ludde (och Tira i bakgrunden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback