"Breakfast at Tiffanys"

Jag har inte uppdaterat för jag har inte så mkt att skriva om. Jag och morsan har bara haft kvalle-tid idag. Hon jobbade natt igår och jobbar natt imorgon, så idag skulle vi umgås! Jag och morsan är lite som magneter, ni vet de här tågen som pushar iväg varandra när man sätter de åt fel håll? Så är jag och mamma oftast, men när vi varit ifrån varandra ett tag då vänder vi på magneterna, så umgås vi. Sen vänder det igen och det måste gå en vecka lr två innan vi kvallar. Annars har vi allmän respekt för varandra, men inget muchi-guchi-puchi! If you get what I mean? :)
Så vi har lagat mat tsms, ätit och snackat. Alltså; inget bloggmaterial. Men jag har lite bilder som kmr upp senare, nu ska jag kolla på en rekommenderad film. Jag tkr om att kolla på film, men jag gör det i delar. Jag typ delar helst upp filmen i 3 delar, annars blir det så tråkigt. Det är drf jag helst kolla på serier. Kort, bra och intressant. Men om jag kollar på film så gör jag det på kvällen innan jag somnar. Stänger av, sätter på nästa kväll och stänger av. Det tar mig ungefär en vecka att kolla på en film, det beror på hur sugen jag är att kolla på film.
Men denna film ska jag tydligen kolla på all the way through, och det är en klassiker och drf ska det göras på rätt sätt. "Breakfast at Tiffanys". Jag är lite fascinerad att Audrey Hepburn just nu, så vi får se om den är så bra som det sägs att den är.


Kommentarer
Postat av: Matilda G

Hej, vilken fin blogg du har :)

2011-01-05 @ 20:05:10
URL: http://muttiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback