Den var jävligt god, och värd 20 spänn. Men inte 50!!!

Vi hann aldrig till IKEA! Morsan ville att vi skulle gå och kolla jeans på diverse affärer och rätt som det var så var klockan fem! Vi skynda oss till Rusta och hitta inget jag ville ha! Jag ville ha "Denivit" och wannabe UGGs för 50 spänn. Fanns inte!
Men morsan hittade en matta och fryspåsar... good for her! Det jag hittade och vill ha, men inte har råd att köpa, är en skitsnygg, svart, stålsträngad gitarr för 700 spänn! Jag höll på att dö när jag såg priset jag ba, men detta kan ju inte stämma... Men det gör det! Men jag vet inte hur bra en sån gitarr kan vara, vill inte ha en skitgitarr. Ska jag ha en gitarr så ska den vara bra, kosta får det göra...
Sen drog vi till Ica Väst och köpte min allra första "Ben and Jerrys"-glass. Jag har aldrig i hela mitt liv ätit en sådan glass. Jag är alldeles för snål för att pröjsa 50 spänn för 500 ml glass. Det är ju vansinne! Men på Ica Väst kostade den tjugo spänn så vi tog två! Nu var det dock bara sorbet som priset gällde, men det var skitgott! Alla lär veta att jag älskar islglass och sorbet är lite som isglass i gräddglassform :).
Den var jävligt god, och värd 20 spänn. Men inte 50!!!

Titta vad jag hitta på maxi igår! Alkoholfri mojito, lovely!

Kommentarer
Postat av: Aline

tycker de där glassarna är föör dyra

2011-01-29 @ 23:38:18
URL: http://alinescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback