film mysssssssssss

Heeej bloggen, Berri här!

Söta Therese är ute men hundar medans jag sitter här och bloggar åt henne. Hennes skoldag har vart som vanlig. Hon slutade runt tolv-ett. Hon drog hem för att gå ut med Tira. På vägen hem mötte hon mej och bara jublade av glädje och insisterade på att jag skulle förgylla hennes dag och göra henne världens lyckligaste + lite mein.  Nej men idag skulle vi umgås men hon var tvungen åka tillbaka till skolan för mattestuga. Jag följde med henne. Det var helt okej.

Efter det drog vi hem till henne  igen och lade mat. Nu håller vi på och väljer film.. eller ja, jag gör det medans hon är ute med hundar :)

Hon ska även städa och tvätta senare och jag ska hjäpa henne dricka upp två liter läsk och drygt ett kilo godis och popcorn. Dessutom ska vi (kanske) baka för att hinna ta slut på grädden innan den ruttnar! ;) MYYYYS!

puss och kram! :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback