Free fallin'

OMG jag vaknade klockan 18.00 idag! Och OMG, jag måste sluta skriva vilka tider jag vaknar.
Det roliga är att idag fick jag väcka Tira, inte tvärtom. Haha, men hon sover inte om nätterna om jag inte gör det för hon tror att det är dag om man är vaken. Men, men no harm done. Jag måste dock vända tillbaka på dygnet, seriöst!
Så det blir inte att gå på stan idag, eftersom jag vaknade nu OCH jag har inga pengar :(. Har ni fått era pengar? Jag fattar inte, de skulle komma i slutet av månaden. Men vi får se, de kanske är inne imorgon och då ska jag dra til "Lush"!

Nu ska jag bara invänta mamma, dra till Maxi och COOP :D, och försöka somna klockan 02.30, max.

Asså jag bara älskar den här låten och den här rösten. Jag vet inte hur jag kom till den, men den bara kallade på mig! Gah, asså jag älskar den verkligen, finns det någon i Sverige som kan sjunga så här? If there is; I am your future wife (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback